دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

جستجو در تــو دلـــیــا:

×

تبليغات

 

نويسنده : رضا بازديد :1735
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

تاريخ ارسال:یک شنبه 16 آبان 1395 ساعت: 23:52
دانلود Call of Duty®: Infinite Warfare - بازی ندای وظیفه: جنگ بی نهایت

بازی Call of Duty: Infinite Warfare جدیدترین بازی از مجموعه Call of Duty است که در سبک اکشن و ماجرائی به تازگی توسط Infinity Ward ساخته و توسط Activision برای رایانه های شخصی منتشر شده است. اینبار اینفینیتی وار برای روایت داستان خود آینده ای دور دست و در فضا را انتخاب کرده است. منابع و ذخایر روی زمین رو به اتمام است و نیاز به کشف منابع جدید در فضا برای ادامه حیات به شدت احساس می شود و به همین منظور، سازمانی با نام UNSA (اتحاد فضایی ملل متحد) برای نظارت بر کشف و استخراج منابع جدید در کهکشان به وجود می آید. همچنین سازمان SATO (سازمان معاهده‌های مربوط به منظومه شمسی)‌ که یک مجموعه نظامی است وظیفه دفاع کردن از UNSA و زمین را در برابر خطرات احتمالی برعهده دارد. یکی از این نیروهای افراطی جدید که گروهی سرکش و یاقی از نیروهای خود UNSA هستند در طول بازی دشمنان اصلی شما خواهند بود. SDF (خط مقدم مدافعان مستعمراتی) در ابتدای بازی با حمله ناگهانی به ژنو (که مرکز اتحاد فضایی است) نیروهای ساتو را به شدت در برابر نیروهای سرکش آسیب‌پذیر می‌کند. حال به عنوان فرمانده سفینه Retribution (مجازات) در نقش کاپیتان نیک رِیس وظیفه دارید نیروهای متحد را در برابر جنگ اجتناب ناپذیر با SDF هدایت کنید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سری Call of Duty، همیشه حالت زامبی بازی بوده است. Infinite Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و این‌بار شاهد حالت Zombies in Spaceland هستیم. این بخش از بازی شبیه به دهه ۸۰ طراحی شده است و حتی ساندترک‌های این بخش نیز از بین آهنگ‌های آن دهه انتخاب شده است. در این بخش از بازی شما به عنوان یکی از چهار کاراکتر دهه هشتادی وارد بخش داستانی Zombies in Spaceland خواهید شد. داستان بازی از جایی شروع خواهد شد که این چهار کاراکتر به دعوت یک کارگردان به سینما می‌روند که ناگهان با موج عظیمی از زامبی‌ها رو به رو خواهند شد و باید در برابر آن‌ها ایستادگی کنند.
Call of Duty: Infinite Warfare شامل بخش دیگری هم به نام Mission Teams می‌شود. در این ماموریت‌های تیمی، بازیکنان این فرصت را در اختیار خواهند داشت تا با انجام آن‌ها به راحتی سطح خود را بالاتر ببرند. در حال حاضر چهار ماموریت برای این بخش در نظر گرفته شده است که محتوا و امتیازات منحصر به فردی پس از انجام‌شان کسب خواهید کرد. Mission Teams هم یک بخش رقابتی دوستانه است و هم با انجام دادن ماموریت‌ها XP دریافت خواهید کرد.

منبع توضیحات: زومجی

Call of Duty: Infinite Warfare Screenshot 1 Call of Duty: Infinite Warfare Screenshot 2 Call of Duty: Infinite Warfare Screenshot 3 Call of Duty: Infinite Warfare Screenshot 4 Call of Duty: Infinite Warfare Screenshot 5

Includes the Terminal Bonus Map and Zombies in Spaceland Pack, contains a weapon camo, calling card, and a Fate and Fortune Card Pack!

Infinite Warfare delivers three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies.

In Campaign, players play as Captain Reyes, a pilot turned Commander, who must lead the remaining coalition forces against a relentless, fanatical enemy, while trying to overcome the deadly, extreme environments of space.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 64-Bit or later
Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 70 GB available space
Sound Card: DirectX 11 Compatible
Additional Notes: Disk space requirement may change over time.

همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

مشخصات

شرکت سازنده: Infinity Ward
حجم فایل: 66100 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:20 - 95/8/16

 

 

 

 

مشاهده تگ ها:

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 120
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 1
بازديد ديروز بازديد ديروز : 1
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 1
بازديد ماه بازديد ماه : 102
بازديد سال بازديد سال : 1288
بازديد کلي بازديد کلي : 243757

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.22.242.141
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه ی سایت تودلیا کلیک کنید

 

/page/telegramch

تبلیغات